CONCEPT.

まだ見ぬステージを、日本から世界へ!

世界の市場が日本に注目する今、言語や文化の違いを乗り越え、
日本と世界のエンタメビジネスの架け橋になる…。
それがEAST MEETS WESTの使命だと考えます。

CONSULTING.

 東洋人である自分が西洋で育ち、様々なことを肌で感じ、そこから培った経験を活かし、 日本及び日本人の素晴らしさをもっと世界に知ってもらいたいという思いから立ち上げた E.M.W. エンターテインメント事業に特化し、正しくこれからのグローバリズムに乗っ取った斬新的なアイディアを企画、推進、そして助言等を行い、”The One and Only” なプランニングを提供いたします。


Being Japanese, but having grown up in the U.S, the founder of E.M.W, Moss Kitayama has the unique perspective as one who experienced different cultures.

E.M.W stands true to its brand name "East Meets West" to further spread and merge different cultures together.

Specialising in the entertainment business the E.M.W contributes to cultural globalism by planning innovative ideas, promotion and provides consultation for intercontinental entertainment projects in a "one and only" bases.